رهنمود رهبری
تصاویر منتخب
سر خط آخرین خبرها
پیوندها
گروه های اخبار
 
تاریخ ثبت : 1397-10-07 ساعت 10:41:00    |    561 بازدید
آغاز عملیاتی شدن طرح های پایدار درآمدزا در سازمان همیاری شهرداری ها

آغاز عملیاتی شدن طرح های پایدار درآمدزا در سازمان همیاری شهرداری های استان

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری ها، این سازمان پس از پشت سر گذاشتن بحران های مالی فراگیری چون حقوق عقب افتاده پرسنل؛ به فاز جدید طراحی پلن های درآمدی پایدار ورود پیدا کرده است.

مهندس سید سجاد موسویان قهفرخی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها با اعلام این خبر افزود پس از مطالعات اولیه گسترده؛ چهار پلن بسیار سود ده که هزینه بالاسری پایینی نیز داشتند طراحی و در مرحله اقدام قرار گرفتند. ایشان ابراز امیدواری کرد با به سرانجام رسیدن این طرح ها ، سازمان همیاری شهرداری های استان بطور مستمر از درآمدهای پایدار تجاری برخوردار گردد و بتواند از این رهگذر با رسیدن به سود دهی مناسب، عواید مورد انتظار را نصیب صاحبان سهام مجموعه گرداند.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-09-20 ساعت 09:21:00    |    585 بازدید
پرداخت شش ماه حقوق عقب افتاده پرسنل، سرآغاز عبور از بحران در سازمان همیاری شهرداری های استان

در نشست خبری مهندس موسویان مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان مطرح شد:

پرداخت شش ماه حقوق به تعویق افتاده پرسنل، سرآغاز عبور از بحران در سازمان همیاری شهرداری ها.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-09-04 ساعت 21:51:00    |    578 بازدید
اضافه شدن شیفت کاری شب در اکیپ های آسفالت سازمان همیاری

خانم مهندس کیانی، مدیر امور عمرانی سازمان همیاری شهرداری های استان؛ با ذکر این خبر افزود با توجه به نزدیک شدن فصل بارندگی و عدم امکان اجرای آسفالت در بستر مرطوب، تلاش همکاران عمرانی این بخش و اکیپ های آسفالت سازمان بیش از پیش شده و شیفت های کاری شبانه در این راستا در کارخانه تولید آسفالت و تیم های عملیاتی آغاز به کار کرده است


 
 
تاریخ ثبت : 1397-08-26 ساعت 08:18:00    |    552 بازدید
حرکت به سمت فعالیت های تجاری و بازرگانی راهکار احیای اقتصادی سازمان همیاری شهرداری های استان

مهندس سید سجاد موسویان، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری؛ حرکت به سمت فعالیت های تجاری و بازرگانی را راهکار احیای اقتصادی سازمان همیاری شهرداری های استان دانست.

وی ابراز امیدواری کرد باتوجه به سیاست های جدید حمایتی جناب آقای عباسی استاندار محترم و  به ثمر رساندن طرح های در دست اقدام، در آینده نزدیک، منابع درآمد پایدار بسیار مناسبی در اختیار سازمان همیاری شهرداری های استان قرار گیرد.

مهندس موسویان افزایش قدرت برنامه ریزی و در نتیجه خدمات دهی این سازمان را در ادامه دست یابی به منابع پایدار درآمدی دانست و هدف نهایی طرح های در دست اقدام را جبران بدهکاری های مالی، احقاق حقوق معوقه پرسنل سازمان، رسیدن به سطح مناسب خدمات دهی در قالب امور شهری و در نهایت ایجاد سود بیشتر سهام متعلق به شهرداری های استان دانست.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-08-21 ساعت 04:20:00    |    483 بازدید
منطقه ویژه اقتصادی استان، شاهد افزایش سرعت فعالیت های مربوط به زیرساخت و بسترسازی خواهد بود

با آغاز به کار مجدد کارگاه های عمرانی سازمان همیاری شهرداری ها در منطقه ویژه اقتصادی، سرعت آماده سازی بستر سرمایه گذاری در استان از شتاب مناسبی برخوردار گشته و پیش بینی می شود در ماه های پیش رو شاهد جذب طرح های مختلف سرمایه گذاری در این منطقه باشیم.

مهندس موسویان، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان؛ با مناسب خواندن روند افزایشی رایزنی و تعریف فرصت های سرمایه گذاری و همچنین ورود فعالان اقتصادی به منطقه ویژه استان، از آغاز مراحل اولیه تکمیل حصار کشی، ادامه عملیات راهسازی و همچنین اسقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی استان خبر داد


 
 
تاریخ ثبت : 1397-08-19 ساعت 15:03:00    |    485 بازدید
افزایش نرخ ورود سرمایه گذران جدید، نویدبخش روزهای روشنی در آینده منطقه ویژه اقتصادی استان است.

افزایش نرخ ورود سرمایه گذاران جدید، نوید بخش روزهای روشنی در آینده منطقه ویژه اقتصادی است.

مهندس سید سجاد موسویان قهفرخی با اشاره به این نکته؛ از عزم جدی سازمان همیاری شهرداری های استان در تهیه و معرفی بسته های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی، جذب فعالان عرصه تولید و صادرات؛ و پیشرفت عملیات عمرانی و توسعه زیرساختی این منطقه؛ خبر داد.

مدید عامل سازمان همیاری شهرداری های استان؛ با ناکافی داستن اقدامات انجام شده در این زمینه؛ از استقبال امیدوار کننده سرمایه گذاران و کلنگ زنی چندین طرح جدید و همچنین راه اندازی گمرک در آینده ای نزدیک؛ با عنوان آغاز فصل جدید و روزهای روشن منطقه ویژه اقتصادی یاد کرد.  


 
 
تاریخ ثبت : 1397-08-17 ساعت 07:25:00    |    762 بازدید
شفافیت عملکرد مالی سازمان همیاری شهرداری های استان، در دستور کار جدید این سازمان

شفافیت عملکرد مالی سازمان همیاری شهرداری های استان، در دستور کار جدید این سازمان

 

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان، شفافیت عملکرد مالی را زیربنای برون رفت از بحران های پیش روی این مجموعه دانست و از تشکیل جلسات دوره ای سهام داران این سازمان در قالب نشست های فصلی شهرداران خبر داد. 

مهندس موسویان نتیجه رویه شفافیت مالی را در سه ماهه جدید مدیریت این سازمان، پرداخت 4 ماه از حقوق معوقه پرسنل و قسمتی از دیونات مالی سازمان دانست.


 
 
تاریخ ثبت : 1397-08-17 ساعت 02:05:00    |    488 بازدید
تدوین طرح های بازرگانی سازمان همیاری شهرداری های استان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان، مهندس موسویان مدیر عامل جدید سازمان، در نشست برنامه ریزی سرمایه گذاری این سازمان، خبر از تدوین طرح های بازرگانی دو ساله پیشرو و همچنین پیشرفت فیزیکی پروژه هایی چون منطقه ویژه اقتصادی و شهرک گردشگری شیدا داد.


 
 
صفحات دیگر
 

سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی شد

پیام های مردمی
اوقات شرعی

آب و هوای شهرکرد
ورود به سایت
نام کاربری
رمز عبور
طراحی و اجرا توسط نگین گروپ | Designed by Negingroup.com