رهنمود رهبری
تصاویر منتخب
سر خط آخرین خبرها
پیوندها
گروه های اخبار
 
تاریخ ثبت : 1398-06-18 ساعت 02:07:00    |    621 بازدید
برگزاری مراسم زیارت عاشورا در سازمان همیاری شهرداری های استان در ایام دهه محرم

 
 
تاریخ ثبت : 1398-04-24 ساعت 02:40:00    |    1947 بازدید
آغاز پروژه محوطه سازی فاز ۱ و ۲ الهیه بروجن

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز پروژه عمرانی عملیات آماده سازی فاز‌ ۱ و ۲ مسکن مهر الهیه بروجن آغاز گردید. مهندس اصغر اسلامی مدیر عمرانی سازمان همیاری شهرداری های استان با اعلام این خبر، از آمادگی کلی واحد عمرانی سازمان در راستای انجام عملیات های خاک برداری، محوطه سازی، کراسینگ، جداول و  آسفالت خبر داد. وی همچنین افزود در حال حاضر تمام ظرفیت های عمرانی سازمان همیاری شهرداری ها درگیر پروژه هایی مانند حفاری چاه عمیق، تولید آسفالت، سیویلینگ و عملیات راه سازی شده است و تمام توان این ظرفیت سازمان در حال بکارگیری است.

لازم به ذکر است در کنار پروژه های عمرانی کسب شده توسط سازمان همیاری در سال ۹۸، پروژه های تجاری و بازرگانی سازمان به فعلیت رسیده و هم اکنون به محل های درآمدزایی این مجموعه افزوده است.

مهندس سید سجاد موسویان قهفرخی، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان چندی پیش با پیش بینی سال ۹۸ به عنوان سال مدیریتی و مالی موفق برای سازمان، خبر از راه اندازی دو پروژه بزرگ منطقه ویژه اقتصادی و شهرک گردشگری شیدا پس از معطلی چندین ساله داده بود.


 
 
تاریخ ثبت : 1398-04-21 ساعت 17:12:00    |    698 بازدید
جلسه هم اندیشی مدیران عامل سازمان همیاری شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری

صبح روز پنجشنبه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور در سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری و شرکت در جلسه هم اندیشی، ضمن  بررسی راهکارهای همکاری به تبادل تجربیات و امکان شرکت در پروژه های درآمدزای مشترک بین سازمان های دو استان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری این نشست هفتمین دیدار در قالب نشست های مدیر عامل فعلی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری با سایر مدیران عامل سازمان های سطح کشور می باشد.

پیش از این مهندس سید سجاد موسویان، مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری با مدیران عامل سازمان های استان های تهران، خراسان رضوی، کرمانشاه، فارس، بوشهر و قزوین در دیدارهایی جداگانه، با انتقال تجربیات و شناخت پتانسیل های درآمدزا به بررسی راهکارهای مشترک همکاری پرداخته بود.

شایان ذکر است سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری در دوره ده ماهه حضور مدیر عامل فعلی، توانسته است با عبور از بحران های عدیده مالی، اداری و حقوقی که مدتی طولانی با آن ها دست و پنجه نرم می کرد، در زمره معدود سازمان های همیاری سطح کشور قرار گیرد  که معوقات پرداخت حقوق کارکنانشان را به روز کرده اند. این مسیر پیشرفت و شروع فرایندهای درآمدزا، که پیش بینی می شود پس از سال ها باعث رشد چشمگیر سودآوری سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری گردد موجبات اشتیاق سایر مدیران عامل سازمان های سطح کشور را برای بازدید از سازمان همیاری استان و برگزاری جلسات هم اندیشی و انتقال تجربیات فراهم آورده است.


 
 
تاریخ ثبت : 1398-04-16 ساعت 07:14:00    |    1487 بازدید
۱۴ تیرماه  روز شهردار گرامی باد

مدیر عامل و کارکنان سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری طی پیامی روز شهردار، این سرنوشت ساز خستگی ناپذیر را گرامی داشتند.


 
 
تاریخ ثبت : 1398-04-13 ساعت 04:02:00    |    767 بازدید
برگزاری نمایشگاه نیازمندی های شهرداری های استان

دومین نمایشگاه نیازمندی های شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری در قالب سلسه جلسات گزارش های فصلی سازمان همیاری شهرداری های استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان، عصر روز سه شنبه یازدهم تیرماه، دومین جلسه نشست شهرداران استان در عمارت تاریخی قلعه چالشتر برگزار گردید. این نشست که به مناسبت ارائه گزارش عملکرد سه ماهه اول سال ۹۸ سازمان همیاری شهرداری ها  با بخش های جانبی بازدید از موزه ها، برپایی نمایشگاه محصولات مورد نیاز شهرداری ها، بازدید از بازارچه صنایع دستی و ضیافت شام در هتل رستوران خانه آزاده همراه بود با سخنرانی جناب آقای غلامیان به عنوان عضو هیات مدیره سازمان و ارائه گزارش آقای موسویان به عنوان مدیرعامل سازمان در جمع صمیمی شهرداران استان با عنوان سهام داران سازمان همیاری شهرداری ها افتتاح گشت.

  این جلسات که به صورت فصلی با موضوع ارایه گزارش عملکرد سازمان همیاری شهرداری های استان به سهام داران این مجموعه برگزار می شود، در بخش جنبی همایش با نمایشگاهی با عنوان نیازمندی های شهرداری های استان با شرکت مجموعه های تولیدی و خدماتی مختلف از جمله چمن های مصنوعی، مبلمان اداری، تجهیزات روشنایی شهری و ماشین آلات خدمات شهری همراه هستند.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان، سید سجاد موسویان ، هدف از برپایی چنین نمایشگاهی را معرفی محصولات استاندارد و به روز مورد نیاز شهرداری ها، کاهش هزینه تامین کالا و خدمات برای شهرداری ها و در نهایت ایجاد درآمد برای سازمان در قالب عاملیت تهیه کالا و خدمات برای شهرداری ها دانست.

ایشان با اشاره به پرداخت حدود هفتاد ملیارد ریال از بدهی های سازمان همیاری، افق پیشروی سازمان را مثبت ارزیابی کرد و از جذب حدود دوهزار ملیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی و حدود هزار ملیارد ریال در شهرک توریستی شیدا خبر داد. مهندس موسویان همچنین آغاز ساخت و ساز در منطقه ویژه اقتصادی را به فال نیک گرفته و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک در بخش عمرانی این منطقه تعداد شغل قابل توجهی ایجاد گردد و با رسیدن به مراحل صنعتی و تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی آثار مثبت و شایان توجه این حرکت اقتصادی در زندگی مردم استان بروز پیدا کند


 
 
تاریخ ثبت : 1398-04-10 ساعت 01:50:00    |    713 بازدید
دیدار نماینده اقتصادی رییس جمهور داغستان و کنسول سفارت روسیه از منطقه ویژه اقتصادی

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان، صبح امروز نمایندگان اقتصادی دولت محلی داغستان و دولت روسیه با حضور در شهرکرد و دیدار از منطقه ویژه اقتصادی استان در خصوص امکان همکاری مشترک اقتصادی و تجاری با محوریت این منطقه و  اخذ نمایندگی های تجاری روسیه توسط سازمان همیاری شهرداری های استان رایزنی و گفتگو کردند.


 
 
تاریخ ثبت : 1398-03-24 ساعت 21:20:00    |    605 بازدید
دیدار استاندار محترم، معاونین استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران کل ادارات استان از پروژه شهرک گردشگری شیدا

استاندار محترم استان چهارمحال و بختیاری در معیت معاونین استانداری، فرماندار بن، بخشدار شیدا، مدیران کل راه و شهرسازی، سازمان مدیریت، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی از پروژه شهرک گردشگری شیدای سازمان همیاری شهرداری های استان بازدید کردند.

 

در این جلسه مهندس موسویان -مدیر عامل سازمان- و مهندس اسلامی -مدیریت شهرک شیدا- با پرداختن به روند توسعه پیش روی این پروژه و افق روشن گردشگری حاشیه دریاچه زاینده رود، هماهنگی بیش از پیش مدیران مربوط به این حوزه را خواستار شدند.

در این زمینه پیش بینی می شود در دوره جدید فعالیت های این پروژه با رفع مشکلات مربوط به سنوات قبل، به زودی شاهد رونق چشمگیر، ایجاد ارزش افزوده بالا و به ثمر رسیدن شهرک ویلایی خاص و مطابق با استانداردهای توریستی روز دنیا در ساحل دریاچه زاینده رود استان چهارمحال و بختیاری باشیم


 
 
تاریخ ثبت : 1398-02-27 ساعت 18:03:00    |    1402 بازدید
آغاز پروژه های تجاری سازمان همیاری استان

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان، پروژه تجاری سازی سازمان با عرضه محصولات مورد نیاز شهری آغاز گردید.

 

 

مهندس سید سجاد موسویان قهفرخی با بیان این مورد، از انجام فعالیت های مقدماتی صادراتی به کشورهای افغانستان، روسیه، عراق، عمان و ... در ادامه پروژه تجاری سازی سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری خبر داد. در این مرحله محصولاتی نظیر چمن مصنوعی، کفپوش اداری، ست های بازی شهری، ست های ورزشی، تجهیزات نورپردازی و روشنایی شهری، مبلمان شهری، لوازم التحریر، تجهیزات آتش نشانی، کانکس و گیت های انتظاماتی توسط سازمان همیاری شهرداری های استان عرضه خواهد شد.


 
 
صفحات دیگر
 

سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری های استان معرفی شد

پیام های مردمی
اوقات شرعی

آب و هوای شهرکرد
ورود به سایت
نام کاربری
رمز عبور
طراحی و اجرا توسط نگین گروپ | Designed by Negingroup.com